Detail of book
Table of Content
LDR -----nam 22----- 450-
001 KN4557400000118369
003
005 20150122013331.0
008 150421 ###|||||||||||||||||### d
008 150119s2014 xr|||||||||||||||||cze d
020 ## $a978-80-87912-12-6$q(brož.) :$c200.00 Kč
040 ## $a $bcze
080 ## $a37$2MRF-sel
100 1# $aHavlůjová, Hana$d1976-$7xx0040245$4aut
245 10 $aPaměť a projektové vyučování v dějepise /$cHana Havlůjová, Jaroslav Najbert a kolektiv
250 ## $aVyd. 1.
260 ## $aPraha :$bÚstav pro studium totalitních režimů,$c2014
300 ## $a248 s. :$bil.
520 2# $aV úvodní části autoři ukotvují základnípojmy a teoretické koncepty paměťových studií do didaktického prostředí. Následně na příkladech využití analýzy vzpomínek a hmotných svědků minulosti hledají cesty rozvíjení historického myšlení žáků a dosahování jejich samostatného historického poznání. Autoři zhodnocují i přednosti a limity projektové výuky a aplikace metody orální historie do dějepisné praxe.
650 07 $adějepis $7ph117186
650 07 $astudium a výuka $7ph136700
650 07 $apředmětová didaktika$7ph162893
650 07 $aprojektové vyučování $7ph196646
650 07 $aorální historie$7ph123826
650 07 $asociální paměť $7ph114496
653 0# $adějepis$avýuka$adidaktika$adějiny$apaměť$asociální paměť
700 1# $aNajbert, Jaroslav$d1987-$7zcu2015853685$4aut
910 ## $a
LOK ## $tO-ckg001wg.uis_150206
001 KN4557400000118369
003
005 20150122013331.0
008 150421 ###|||||||||||||||||### d
008 150119s2014 xr|||||||||||||||||cze d
020 ## $a978-80-87912-12-6$q(brož.) :$c200.00 Kč
040 ## $a $bcze
080 ## $a37$2MRF-sel
100 1# $aHavlůjová, Hana$d1976-$7xx0040245$4aut
245 10 $aPaměť a projektové vyučování v dějepise /$cHana Havlůjová, Jaroslav Najbert a kolektiv
250 ## $aVyd. 1.
260 ## $aPraha :$bÚstav pro studium totalitních režimů,$c2014
300 ## $a248 s. :$bil.
520 2# $aV úvodní části autoři ukotvují základnípojmy a teoretické koncepty paměťových studií do didaktického prostředí. Následně na příkladech využití analýzy vzpomínek a hmotných svědků minulosti hledají cesty rozvíjení historického myšlení žáků a dosahování jejich samostatného historického poznání. Autoři zhodnocují i přednosti a limity projektové výuky a aplikace metody orální historie do dějepisné praxe.
650 07 $adějepis $7ph117186
650 07 $astudium a výuka $7ph136700
650 07 $apředmětová didaktika$7ph162893
650 07 $aprojektové vyučování $7ph196646
650 07 $aorální historie$7ph123826
650 07 $asociální paměť $7ph114496
653 0# $adějepis$avýuka$adidaktika$adějiny$apaměť$asociální paměť
700 1# $aNajbert, Jaroslav$d1987-$7zcu2015853685$4aut
910 ## $a
LOK ## $tO-ckg001wg.uis_150206
Volume Breakdown
Location | where | Total: | Absence borrow: | Available: | insideAvailable: |
---|---|---|---|---|---|
Oddělení pro dospělé | 1 | 0 | 1 | 0 |
Location | Signature | Increments number | Status | ||
---|---|---|---|---|---|
Oddělení pro dospělé | 37 | 200211 | Availible |
Discussion
Add post
User not logged in